Dostopen župan in uporabniku prijazno mesto
|
Mestna uprava ima zastarel in uporabniku neprijazen sistem komuniciranja. Poskrbeli bomo za dostopnost na vseh nivojih, izdelali nov spletni portal, poenostavili obrazce, poskrbeli za boljšo odzivnost uradnikov, posodobili portal servis48, modernizirali način plačevanja parkirnin z uvedbo mobilne aplikacije in enkrat mesečno odprli vrata županove pisarne za vse občane. |
Enkrat mesečno bomo odprli vrata županove pisarne za vse občane. |
Gradili bomo na platformi pametnega mesta, ki jo Celje že pripravlja z evropskimi sredstvi, jo razširili z vključevanjem različnih uporabniških skupin in ponudnikov, vanjo integrirali aplikacijo Ambasador kulture, ki jo je razvila Hiša kulture Celje, ter vzpostavili orodje, kot sta na primer Consul ali Decidim, ki bo občanom omogočalo več neposredne demokracije, saj se bosta prek njega dogajali razprava in participacija pri sprejemanju odločitev. |
|